Film & Biltur!

Ja, det är så eftermiddagen har sett ut!
När jag & Fredrik kom hem så ställde jag mej och diskade, välbehövligt! :) Sen när jag hade diskade klart så mysade vi ner oss i soffan med godis m.m. o satt på en film, I am legend. Bra film, men lite läskig (a)
När vi tittat klart på filmen så ringde vi till Joel & Martin o skulle fråga om vi skulle gå till gymmet men dom skulle åka till Gräsmark o titta på ngnting. Vi följde mä dit men det slutade med att vi bara åkte runt inne i skogen x) Inte såå jätte kul!

Godis!
Sen åkte vi in till Ica i Gräsmark så gick jag in o köpte godis och Fredrik fyllde på luft i däcken!
När vi kom tillbaka till skolan så skulle Joel fylla på luft i däcken på sin bil så vi blev kvar där en stund o pratade om bilar! Trevligt.

Nu sitter vi här i datasalen o lyssnar på ngn halvkass låt! x) Se vad man ska hitta på sen :)


                                    
Martin & Joel som dansar på bilden! x)


/ Jennifer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0