Ont i händerna!

Ja, det kan man säga att man fick när jag och Sophie har jobbat på så duktigt idag! :)
Vi har vikt ihop och häftat 100 broschyrer! Jag haatar kopieringsmaskiner efter denna dag! x) Jobbigt kan jag säga x) Menmen nu har vi mycket mindre att göra på måndag, elr ja kanske inte. Sista dagen innan vi åker ut te skolorna då så vi har endel som ska fixas :) Men det kommer att bli väldigt roligt hoppas jag! Så ni som går på Södermalms skolan eller Stenstalidsskolan i Kristinehamn kom gärna och kika på tisdag :)

Utvecklingssamtal!
Hade även utvecklings samtal idag, såg väldigt bra ut o fick mkt beröm (a) Haha, nej men jobbar man på så lönar det sig att i slutändan!

Tjejkväll!
Äntligen, har längtat hela vecka för i kväll blir det tjejkväll hemma hos Jessica, ser fram emot det! :)
Ska åka med Sophie dit och hem för det strulade lite med bilar :)

Nu ska jag hem o duscha o fixa mej för ikväll, vet inte vad jag ska ha på mej än men det märks :D


                                   

Kommentarer
Postat av: juliaaaa

den där bilden är tagen i storförs ju;o;)))<3

2010-11-26 @ 14:36:43
URL: http://juliajonassonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0