Tjejkväll & helg!

Oj, jag har inte hunnit skriva nånting i bloggen under helgen :)
Får väl försöka att ta ikapp lite av det nu då!

Fredagen: Åkte hem till lägenheten från skolan och duschade o fixade mej, hade tråkigt så jag knallade iväg till Sophie lite tidigare än planerat. Kom dit när hon höll på att fixa sej sen satt vi där en stund o kollade på Simpsons! Blev väldigt rastlösa så vi bestämde oss för att börja åka lite sakta mot Ekshärad, till Jessica o hennes tjejkväll!
Kom dit lite tidigt så vi gick in på Ica indianen en stund o köpte munkar o satt där o fikade en stund. Gött vare!
Sen gick klockan o vi drog oss vidare till Jessicas lägenhet! Det droppade in lite folk allt eftersom o tillslut va vi 7 st trorja, om jag inte missminner mej! :) Kvällen var oerhört mysig! Fick goda smörgåsar o ost o kex! Jätte trevligt. Sen när vi hade varit hos Jessica ett bra tag så drog vi oss vidare till Emtbjörk! Sen åkte jag o Sophie hemåt, körde hennes bil hem :) Jämt innan vi skulle hem o lägga oss så fick det att bli french hotdog på statoil, mums! Sov över hos Sophie fredag te lördag :)

Lördag:
Jag o min syster hjälpte farmor att julstäda och plocka upp julsaker! Blev en trevlig dag med pizza o MASSA gött! :) Kvällen tillbringades hos mina underbara vänner Angelica & Nathalie :) Trevligt trevligt! :)

Söndag: Va iväg o kollade på fotbollscup, Jossan spelade. Sen så va vi iväg o sålde Fredriks bil sen for vi iväg upp te Sunne! :)



                                

Helgen har som sagt varit oerhört bra! :)


/ Jennifer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0