Välkommen till min nya blogg!

Jaha då har man skaffat blogg då :)
Ska försöka att komma ihåg att uppdatera den åxå! Haha!

Körning idag!
Ja, jag går då som sagt på Södra Viken, transport programmet med inriktning Skogs&biobränsle. Det menas att vi är mer inriktade på ex, timmerbilar m.m.
Idag har jag haft körning på förmiddagen, det krånglade lite för oss men det löste sig att till slut!
Fick först lasta av litte 3-meters timmer för att det låg för mkt på o sen kunde jag äntligen koppla ihop släpet o åka iväg mot Sunne! Körde bara till Brårud o backade litte där men då kom dä en annan lastbil som skulle förbi så då fick jag lov att flytta på mej :) Körning gick iaf bra o nu sitter jag här med Sophie o ska väl egentligen göra examensarbete men vi har inte så mkt kvar att göra på det så!

I eftermiddag blir det Torsby!
Japp, i eftermiddag bär det iväg till Torsby badhus! Det ska bli väldigt skoj, ska åka iväg med fritids så det blir väl litte fölk från skolan som ska med o så :) 16:45 bär det iväg! :)



                             


/ Jennifer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0