Helgen = BÄST

-Hej!
Jag vill bara säga att den här helgen har varit bäst! Har haft så himla kul!
Ska berätta litte, fredag så sov Rebecka & Johanna hos mej, kl 01 på natten kom vi på att vi skulle färja håret alla 3 x) Så de gjorde vi, kl 02:30 så skulle klockan ringa för att vi skulle nämligen åka till Göteborg på tjejdagen på Volvo på lördagen! =) Sov bara 22 minuter den natten! Snacka om att jag va trött, men kul hade vi, som fan åxå! I göteborg så var de iaf 5 stationer man fick gå emellan , den roligaste var ju såklart testkörningen av lastbilarna precis som förra året såklart, maten vi fick var inte alls god, de var väl "finare" mat men har int förstått mej på sånt så på vägen hem stannade vi o åt på Mcdonalds i Kungälv ;). Kom hem ve 9 på kvällen & då åkte jag till min älskling <3 HELGEN HAR ASSÅ VART BÄST! :)
Ska ladda upp massa bilder från helgen nån dag under veckan!

Men idag vaknade jag upp mä min underbara älskling, men vi har int gjort så mkt mer än o greja litte mä bilarna våra. sen åkte han till Sunne & jag hem te Kristinehamn för jag har praktik men imorn åker jag åxå upp till Sunne o bor där under veckan o pendlar te Karlstad, tänker inte sova utan Fredrik hela veckan heller ;) haha! <3

Så denna vecka väntas de praktik på Bröderna Svenssons åkeri
:)

Ribban <3

Datorn hängde sej så fick int upp mer bilder nu! x)



Take care / Jennifer Emma Maria Johnsson!


Kommentarer
Postat av: Sannie

Gissa bloggaren som jag har ritat.

Men jaaa, om du nu inte läser titeln, hade du kunnat se vem det var i så fall? :P HAHA

2011-04-20 @ 05:25:57
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0