Öxabäck!

Hej!
Kan börja med att berätta att igår så kopplade jag & älskling in baslådan i min bil så nu spelar de riktigt gött ;) Sen när vi gjort de så var jag tvungen att åka hem till mig i Kristinehamn för att jag skulle upp tidigt för jag skulle med en supporter buss till Öxabäck & titta på kvalmatch i Innebandy :) Bussen gick kl kvart över 9 imorse , stannade i Vårgårda för bensträckare sen vidare ca 9 mil till Öxabäck. Bussresan var väldiiigt lång tkte jag men hade iaf sällskap av min kära lillasyster Moa x) Väl där gick vi in & tog plats & väntade på att matchen skulle dra igen! Kl 3 så började den & den var oerhört spännade! Men slutade iaf med vinst te Krillehöla & nu har dom kvalat upp i divison 1 :) & nu kan jag säga att jag har ont i halsen , vi hade en riktigt bra klack så vi skrek ordentligt ;) Påvägen hem stannade vi & åt mat i Vårgårda. Va hemma i Krillehöla kl 22:00 & då blev de att åka direkt hem till älskling i Filipstad så nu sitter jag ve hans dator & väntar på att han ska duscha klart så vi kan mysa ner oss i sängen & kika på film :)<3






Take care / Jennifer Emma Maria Johnsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0