Jobb, jobb, jobb!

-Hej!
Ja, hela veckan har dä vart jobb för hela slanten! Sovit i lastbilen 2 nätter denna veckan i Grästorp & i Katrineholm! :)
Idag så började växellåda på lastbil krångla igen... Ä ju Gear tronic låda i den så allt går automatiskt på el så inte mkt man kan göra sj men nu ä den inne på Volvo så dom ska titta på den.
Efter jobbet så var jag inne på Jysk en sväng & kikade sen plockade jag upp farmor så följde jag mä henne & fikade & hjälpte henne att handla mat & ett minneskort till kameran, ä fortfarande hemma hos farmor & pratar nu. =)

Sitter & tittar litte på nåra hemsidor & kollar på kläder m.m. blir sugen på att klicka hem ngt fint, får se om jag hittar ngt :)
Idag äre fredag åxå, får äntligen träffa mitt hjärta idag, som jag har längtat! :)<3
Ska bjuda på en gammal bild på mej & min älskling när han va blond, super gullig, älskar min Fredrik <33





Take care / Jennifer Emma Maria Johnsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0