Paketöppning nu på mörakvisten!

Hej alla glada!
Skulle haift lite sovmorron idag men det gick inte som, planerat.. först blev jag väckt av pappa kl 4 på morron då han frågade om jag kunde skjutsa mamma till jobbet, trött som jag var hade jag tydligen svarat ja.. xD Ja så kvart över sex vare bara att starta bilen & dra iväg! :P Andledningen till att jag har sovmorron ä att mitt släp ä inne på besiktning så han som besiktar skulle ringa när det är klart :)
Men nu ä ja iaf hemma igen & då passade jag på att öppna lite paket som jag hämtade ut på posten igår .. :)
Spännande..!



Det stora paketet inhöll:

Dessa kommer från... www.hova.com

Vita blinkers runt om te min kära 240 :D



Det lilla längst bort inehöll:

Spacerplattor 4 st , så att jag jan sätta på v70ins fälgar på 240in , passar inte rakt på :)

Dessa kommer från.. www.stylingbutiken.se


Det lilla sista paketet innehöll:

Dessa kommer från www.ridestore.se


Klister dekaler  till bilen! :)

'

Ja, det var mina morgon aktiviteter idag, nu äre bara & vänta på att dom ska ringa ang, lastbilssläpet :)

/ Jennifer Emma Maria Johnsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0