Balklänning & stundent klänning..

Hmm , det finns ju så oerhört mkt att välja på! Jag som har så himla svårt o bestämma mej åxå ;)
Men jag har iallafall kikat runt litte på litte olika klänningar o hittat väldigt många fina, men problemet är att det är ju tyvärr så himla dyrt :/ Men när jag var inne i Sunne så hittade jag iaf en otroligt fin klänning inne på en butik som heter Garderob det är en kort modell av klänning men den kan väl ha på en studentbal.. elr? :)

Sitter även o kikar efter litte klänningar som jag ska ha på mej på studenten.. har hittat väldigt många fina faktiskt men några man fastnar litte extra för! en sida jag kan tipsa om för att hitta student klänning är http://www.paulamyo.com/ dom har väldigt mkt fina o inte allt för dyra! 

                                
                                               En klänning jag hittade på www.ellos.se
Tyckte den var väldigt söt :)

Har ni tips på någon bra sida man kan hitta fin klänningar på, kommentera gärna :)

/ Jennifer


Kommentarer
Postat av: lisa

ja det är klart! vad kul, detsamma :D

2011-02-02 @ 20:04:48
URL: http://lisaturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0