Dålig uppdatering!

Hej!
Jaha, då vare söndag då & dålig uppdatering som vanligt! ;)
Men jag kan iaf berätta litte om vecka & den har vart väldigt bra förutom att jag inte fått träffat min älskling :( Men dt var iaf Sophies & min sista lönnings vecka & de här veckera har vart kanonkul, har krånglat en hel del men det är sånt man får leva med :)
Jag älskar verkligen att köra timmer , det är riiktigt roligt & jag känner mej mkt säkrare på att köra kran nu åxå så det är kul :)

Men nu sitter jag iaf hemma hos babe invirrad i ett täcke framför datorn, fryser litte men vi kom jämt in efter o ha åkt skoter så det är ju inte så konstigt :) Blir nog mer skoteråkning imorn.
 Men helgen har gått väldigt fort men inget att stressa upp sig över för nu äre ju ett välförtjänat sportlov framför oss ;)
Har planerat litte grejer in för sportlovet iaf & det är BodaBorg med familjen & Karlsta :)
Hoppas att vi hinner med Gustavsvik åxå :)






Ta hand om er!
/ Jennifer Emma Maria Johnsson..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0