Monopol ;)

Jahapp då sitter man i skolan ve datorn igen då!
Gårdagen spenderades som sagt mä Monopol men innan jag drog mej iväg te Jenni & Jocke så städade jag, jag dammsög, diskade, skurade kände mej väldigt effektiv o fort gick dä ;)

Men sen blev kl typ tio i sex o Sophie kom hem te mej så vare dags att dra iväg mot Jenni & Jocke & Monopol! Passade även på att dra mä Joel o Martin dit, vi hade riktigt kul men sen så började Sophie må dåligt så jag skjutsade hem henne men sen åkte jag tbx. Jag slutade iaf tvåa i spelet ;) Sen efter spelet så blev dä chokladpudding & grädde, Mums! Sen drog jag mej åxå hemåt, gick o la mej o läste en bok "Sex&Kärlek" heter den, riktigt bra! Sov faktiskt riktigt bra inatt, åkte inte till skolan förens typ 10 halv 11 tittade ärligt talat inte på klockan ;) När jag kom ut imorse hade dä kommit en hel del snö, gött! ;)




Jag & min kära bok! ;)



// Jennifer!


Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: Varsegod ^^

aw, tack ^^



Haft en bra dag?

2011-02-08 @ 15:46:48
URL: http://czheng.blogg.se/
Postat av: Jennifer & Evelina

speciell och fin design! fint namn du har btw ;)

2011-02-11 @ 18:25:53
URL: http://babysmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0