Tjejkväll & Slalom!

Kanon dag igår verkligen! :)
Satt först i skolan o då kom Jessica en lärare på skolan o frågade om jag , Sophie o Andreas ville följa mä in på möte i Sunne ang våra student foton :)
Satt o babblade där mä en fotograf som stod repeat tror jag ;) men vi pratade iaf om priser o litte sånt.
Sen när mötet äntliiigen var klart så åkte vi ner på "stan" i Sunne o kikade i affärer, Hittade väl inte speciellt mkt men jag hittade en super fiin klänning! Mums , blev riktigt sugen på den :) Får nog kika på den se om jag ska köpa den o ha på balen kanske! :)
Sen när vi kikat litte så gick vi ner till City pizzerian o avslutade dagen mä en varsin kebabrulle ;)

Sen så blev dä litte panik när jag kom på att jag skulle iväg o åka Slalom i Ski Sunne ;) Då var dä bara att skynda sig ikväll o sätta på sig termobyxor ;) Dä va riktigt roligt, dä va jag o älskling som åkte :)
Dä kan man säga va en kanon dag! :D


                           
                            Bild från backen! :)


/ Jennifer


Kommentarer
Postat av: lisa

jasså, vad kul att du har hittat hit :D tack för att du svarade!

2011-02-02 @ 15:52:36
URL: http://lisaturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0