Torsby, shopping?

Hmm.. ja när Jessica frågade om jag o Sophie ville komma till Torsby igår för att hon hade tråkigt så blev jag litte skeptisk o undrade vad vi skulle göra där, o då sa hon att vi kunde gå på "stan" hmm, då blev man ännu mer skeptiskt, haha! Men vi beslutade oss iallafall för att ta min 745:a o dra iväg. När vi kom dit så skulle vi ringa så vi fick vägbeskrivning till hennes lägenhet, det gick ju som det gick men tillslut kom vi iaf fram! ;)

När vi kom dit så kollade vi runt litte i lägenheten, va väldigt fint där inne. Sen drog vi oss ner mot "centrum". När vi kom dit så lyckade vi iallafall hitta litte butiker! Hittade 2 jätte roliga heminrednings butiker inte så farligt dyrt heller, La Rose tror jag en utav dom hette, ligger i samma byggnad som Euronics :) Den butiken rekommenderas mkt! Ja köpte nästan igenting i nån affär, köpte bara 3 affischer :) Men  det var en väldigt trevlig dag :)
Sen när jag o Sophie så bestämde vi oss för att åka o fika, vi fikade på Wienerkonditoriet, vi tänkte testa ett nytt ställe men de flesta stängde 5 :)       



                           
                            Bilden kommer från 50' tals cafét i Östmark ;)




/ Jennifer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0