Vintermys!

Hej!
dålig uppdatering, ja vet! :$
Har haft mkt annat kul att hittat på så jag har inte hunnit riktigt men ska försöka att bättra mej, har sagt dä förut men det gick ju som dä gick! (Y)

Näjmen förra vecka så hade vi hemarbete mä vårat exarbete, som jag då gör ihop mä Sophie. Blev inte så mkt arbetat mä dä under den veckan kan ja säga ;)
Nä istället så har jag vart mä min älskade Fredrik, vi har hittat på massa kul typ som att ha kört skoter, vi har varit ute på sjöisen mä hans två hundar & åkt spark! Mkt roligt kan jag säga, har varit oerhört bra väder för att va ute på isen den veckan!
Ja, vad har vi hittat på mer.. Vi har naturligtvis myst massvis! & kikat film o ätit godis! :D
Åsså har vi rostlagad Fredriks saab, va endel men nu blir den så fin så :D Inte för att ja ä så förtjust i Saab men.. Volvo ska dä att va! ;)
Vi har även varit inne i Filipstad & umgåtts mä massa trevliga människor stått på "raggen" o pratat i bilarna m.m. :) 
 

                           

Sen blev dä söndag & då blev dä ju att åka upp till Sunne! Jag fick tyvärr åka upp själv efter som älsklingen skulle till tandläkaren på måndagen! Men jag fick i alla sällskap av Zita, en utav Fredriks hundar som vi har med uppe i lägenheten nu! :) Skönt att ha en anledning till att gå ut o röra på sig ;)

                            
      
                                                  Detta ä då Zita! Jätte go hund :)

Min vecka, veckor har varit kanon! Hur har era varit, har nu hittat på ngt kul? :)


/ Jennifer!

Kommentarer
Postat av: Danne

Helt rätt. Volvo ska de va :)

Men sjysta tärningar i headern, och fin hund på bilden!

2011-02-02 @ 15:07:15
URL: http://danneking.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0