Far hem te Kristinehamn igen!

Ja idag ska jag & älsklingen åka hem te mej i Kristinehamn igen efter mysiga dagar här i Filipstad :)
Vi ska nämligen vara barnvakt åt min lillasyster för att mamma & pappa ska på hotell i Karlstad, så ikväll ska vi ha litte tacosmys m.m.
Måste städa mitt rum när jag kommer hem åxå -.-' haha , städade älsklingens rum igår så det är väl bäst att städa sitt eget åxå när man väl är igång ;)

Kom & tänka på att det här sportlovet har gått fruktansvärt fort .. iinte bra det, väldigt gött att va ledig faktiskt ;) Är ju kul o va i skolan åxå men har litte ångest för att den snart är slut :O







Skitungen vi ska va barnvakt åt ;)


/ Jennifer Emma Maria Johnsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0