Fordonsel!

Hej!
Kan ju börja med att säja att helgen har varit bra iaf.
Fredag åkte jag hem från Sunne, stannade till i Karlstad för att gå in på Biltema med älskling, sen ringde mamma & frågade om vi skulle kika runt litte i Karlstad. Sagt & gjort åt litte mat med älsklingen i väntan på mamma & syster, sen när de väl kom så åkte älsklingen hem till Filipstad & vi på började vår shopping runda! Hittade litte grejor jag ville ha men köpte förvånansvärt ingenting ;) Sen avslutade vi med att gå in på Maxi & köpa litte fredagsmys! ;)
När vi kom hem så hade pappa dukat iordning med ost, kex, räkor & massa gött så de var bara att hugga in! Blev en mysig fredagkväll med hela familjen samlad, inte ofta kan jag säga ;)

Lördagen jobbade jag ju , efter jobbet så åkte jag & tvätta min älskade 240 :D Sen blev de att titta på Kvalmatch, Kristinehamns dam A-lag som spelade, gick dessvärre inge bra! Sen så blev de att träffa kusin Pontus & hans flickvänn Malin & deras super söta dotter en jätte snabbis! Trevligt! Sen på kvällen blev de att åka ner & tvätta familjens v70! Sen åkte jag iväg till min efterlängtade älskling :D<3

Nu är jag iaf tillbaka i skolan & en ny vecka med nya möjligheter har börjat! Denna vecka står fordonsel på schemat & de ska bli väldigt kul hoppas jag på :) Idag har vi fått lärt oss att koppla extraljus m.m. ;) Har även med min Bas-låda som ska kopplas in i bilen, hoppas på att få göra de denna veckan i skolan :)

Nytvättad!





Mitt ljud som ska kopplas in :)


Take care / Jennifer Emma Maria Johnsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0