Happy!

Igår när jag gick & la mej struntade jag i att sätta på alarmet på väckarklockan, för att jag hade ändå inget att göra i skolan! Vaknade vid 09:15 men låg kvar i sängen & myste med älskling o tittade på film :)
Sen vid halv tolv så drog vi oss iväg till skolan för att äta mat, köttbullar & stuvade makaroner ingen höjdare!
Men tur var väl de att vi åkte till skolan för att idag hade de kommit yttligare fler paket till skolan, de var nämligen våra "student kläder" som kommit :D Köpte tyvärr bara en tröja men jag är nöjd & glad ändå :)

Har även planer för ikväll,
för då blir de nämligen att köra ett minibuss lass med elever till Karlstad, & då blir de väl att kika runt litte där, känns inte bra för plånboken får försöka att hålla mej ifrån att handla fast jag vet att de går som de går ;)





Take care / Jennifer Emma Maria Johnsson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0