Hydraulik vecka!

Hej!
Ja denna vecka har blivit att jobba med hydraulik för fulla muggar!
Har vart på studiebesök i Filipstad på Edman&Sjöberg, vi har skruvat isär hydraulkolvar, & skruvat isär ventilpaket m.m. men kursen var inte direkt va jag hade hoppats på. Vet inte vad jag hade förväntat mej men :) Nu är kursen slut iaf & vi gjorde prov idag! Var ju som sagt ute & körde igår så jag kunne inte vara med på teorin inför provet igår så jag fick en snabb genomgång idag men provet var skiitsvårt! Men jag tror jag klarade de iaf..
Nejmen nu är jag hungrig så jag sitter & väntar på att dessa 20min fram till maten ska skynda på litte! Är ju våffeldagen idag så idag blir det Köttfärssoppa & Våfflor :) Våfflor är iinte min favorit men de får gå, är man hungrig så är man ;)

Idag äre ju fredag så idag blire hemfärd, jobb väntas imorrn sen blire att umgås med älsklingen :)<3



Take care / Jennifer Emma Maria Johnsson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0