Praktik!

Japp denna vecka har det varit praktik för hela slanten!
Har pga detta inte kunnat uppdatera bloggen efter som jag kör kvällsskift & då kör jag på kvällen/natten & sover på dagarna ;)
Jag har praktik på Norsbäckens Åkeri i Kristinehamn där jag kör timmerbil :) Det är riiktigt roligt! Får köra mkt kran & mkt lastbil! Min handledare heter Tobias :)
Jag har inte gjort sådär jätte mkt mer under veckan eftersom man sover rätt länge på dagarna ;)
Men idag är det iaf sista dagen för den här gången men det blir väl praktik snart igen antar jag!
Det jobbigaste med att ha praktik är att jag får vara utan min Fredrik så länge :( Jag saknar honom så mkt! Men imorn då får vi äntligen träffas :) Jag har aldrig träffat en person som gör mej såå lycklig av att bara finnas till , Jag älskar dig i oändlighet Fredrik, & kommer alltid att göra! :)<3




Min älskling :)<3



Ta hand om er! / Jennifer Emma Maria Johnsson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0