Shopping

Japp , i förrgår så var jag, mamma, älskling & min lillasyster Moa iväg te Karlstad för att kika litte :)
Hittade endel saker men köpte inte så mkt mer än, en tröja, hårfärg & en fleecetröja :) Var även in på Ikea o kikade, hittar ju alltid mkt fint där men där köpte jag & älskling bara ett littet bord som vi ska ha i vårat sovrum uppe i lägenheten :)
Dagen efter så var vi in te Kristinehamn & kikade litte i en butik som heter Fritids butiken där inne hittade jag en hel del jag ville ha men köpte bara en mjukisdress & ett underställ, väldiigt bra priser äre där inne iaf! :)

Nu är jag hemma hos älskling & vi har precis varit ute & åkt skidor med hundarna , gud vilket underbart väder det är idag :) Vet väl inte riktigt vad vi ska hitta på nu men kanske koppla in högtalarna i Saaben & åka skoter kanske!









/ Jennifer Emma Maria Johnsson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0