Släpkort!

Ja, nu var de äntliiiigen klart! :D
Så nu har jag BECE på mitt körkort alla mina bokstäver jag ville ha ;) Känns jävligt gött å ha de klart :D
Dagen har i övrigt sett ut så att vi hade en lååång genomgång imorse, slutade med att jag & Sophie bara satt o ritade konstiga saker i anteckningsblocket, men jag orkade verkligen inte lyssna, särskilt inte eftersom genomgången stod på repeat kändes de som aja. Sen blev de kafferast, & tillslut lunchrast. De var förövrigt på lunchrasten jag gjorde sista delen för att klara släpkortet :) Men efter lunch så blev de att va i verkstan o kollade när folk fixade med sina bilar, känns rätt meningslöst att greja typ 4 st på samma sak så jag bara knallade runt där o tittade. Men imorn ska jag försöka få baslådan inkopplad i bilen så imorn ska jag arbeta sörrni ;)





Take care / Jennifer Emma Maria Johnsson


Kommentarer
Postat av: Sophie

Grattis (:<333



sv: Yes, det gjorde jag :)

2011-03-31 @ 08:28:28
URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0