Studentmössorna har kommit!

Igår åkte jag & älsklingen upp till Sunne, stannade till o handlade i Karlstad först :) Sen kom vi upp till Sunne & mysade ner oss i sängen framför en film. Skulle vara i skolan denna vecka för att göra rester i Biologi men det gick du som det gick, fick reda på att jag inte hade ngra faser så min lärare tyckte att jag skulle börja leta praktik plats.. känns ju sådär & åka 12 mil hem igen, rätt onödigt!

Idag kom iaf våra studentmössor till skolan, får litte smått ångest när jag tänker på det.. Är verkligen närmre än vad jag vill inse! :O




/ Ta hand om er Jennifer Emma Maria Johnsson :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick oxå min studentmössa i veckan :) Varifrån beställde ni era? xoxo

2011-03-21 @ 07:41:31
URL: http://studentmössor.net/2011-kokard/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0