Dålig uppdatering ...

-Hallå!
Hur äre mä er? :) Med mej äre bara bra, har inte känt att jag orkat blogga ngnting, ursäkta!
Ligger nu här i sängen o dricker påskmust & lyssnar på "gerts värld" på radion. Mysigt! Kvällen har varit väldigt bra, har ätit kyckling & potatissallad med familjen, sen har jag vart ner & hämtat min syster i stan o då åkte vi upp till mcdonalds & köpte glass! nomnomnom..
Ja, veckan har bestått av praktik & en ledig dag idag , men imorn kör vi igång igen, Askersund & Deje står på schemat vad ja vet nu :)

Idag hände de en underlig grej hemma, de kom en polishelikopter & landade ungefär precis vid våran brygga :O gick såklart dit o fotograferade så ska försöka lägga upp bild imorn!




Jag & min älskling på bild, - Jag älskar dej fredrik <3



Take care! / Jennifer Emma Maria Johnsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0