Helg!

-Hej!
Denna helg har varit kanon som vanligt när jag tillbringar min tid med min underbara älskling (:
Fredag: Hade praktik på dagen, kom hem kl 5, när jag kom hem så städade jag mitt rum, välbehövligt & väldigt fin blere iaf! :) Sen väntade jag på att min älskling skulle komma , han kom ganska sent så vi gick typ & la oss direkt :)
Lördag: Först åkte vi till Mcdonalds & köpte en team box som vi delade på, mums! Sen så blere o åka hem & packa fotbollssakerna för jag skulle iväg på match i Östra deje så då åkte vi dit, matchen gick väl int spec bra men ;) Sen åkte vi hem & åt mat sen åkte vi ner te Kristinehamn för där vare cruising, skit bra cruising faktiskt! (: Åkte runt lite i caravanen där sen blev kl 01:00 då åkte vi hemåt o la oss (:
Söndag: Idag har vi Städat bilarna & vart ner & tvättat fredriks bil & bara myst & tagit dä lugnt :) Men nu har underbaraste åkt hem , saknar han redan :/ <33

Men helgen har varit toppen!




Take care / Jennifer Emma Maria Johnsson!


Kommentarer
Postat av: Sannie - Life in the USA

ha en awesome dag till dig från the US! :)

2011-05-23 @ 17:50:14
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0