Jag älskar dig Fredrik <3

Det här är sagan om oss, som betyder så mkt.
Den vill berätta om oss, hur jag känner för dej.
Men sagan tycker att det inte finns ord som är tillräckligt fina för att berätta.
Den vill berätta om det svarta tomma hålet som du lämnar när vi skiljs från varandra.
O om den saknade biten som faller på plats när vi träffas igen.
Den vill berätta om allt, alla känslor som vimmlar omkring.
Den vill berätta om kärleken, om hur den verkligen känns!
Den vill förklara hur mkt jag egentligen älskar dej!
Men denna saga kan ingen läsa.. för den finns i mitt hjärta!
Jag önskar du kunde läsa den så du kunde förstå hur mkt du betyder!
Jag älskar dej o kmr alltid att göra! Du betyder så mkt!
Jag vill dela mitt liv med dej, min framtid, mitt allt!
Du & Jag = en oändlig saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0