Onsdag!

-Hej!
Idag har jag hunnit med massa grejer, först praktik klockan stod på ringning 05:30 bara kliva upp & dra iväg, blev en tur te Kil & Sunne & sen Edane o lasta upp o lossa i Kristinehamn : ) Sen drog jag iväg själv & lastade upp bil & släp åt pappa , för jag ska te läkarn imorn så kan inte bli med imorgon.
Sen efter praktiken så åkte jag hem & bytte om te fotbollskläder & drog på träning.. Sen efter träningen så åkte jag hem & tog ett bad, hade ansiktsmask & hade de gött : ) Efter badet så fixade jag naglarna med mitt nya nagellack & mina nagelsmycken , fint blev dä ^^ Sen åt jag mat sen la jag mej i sängen & klickade runt litte på datorn.
Saknar min älskling fredrik <33

/ take care Jennifer Emma Maria Johnsson ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0