Lägenhet

-Hejhallå!
Sitter jusst nu ve datorn o lyssnar på The Baseballs, sjukt bra!
Gick upp ve 12 ungefär, försökte sova så mkt som möjligt för denna vecka är det nattskift på flisbilen som gäller igen! Kom jusst på att jag knappt berättat om att jag o Fredrik har flyttat ihop in i en lägenhet i Kristinehamn, vi flyttade in i Januari så vi har ju bott här ett litet tag iaf :)
Så jag tänkte slänga upp en bild elr två sålänge så ska jag försöka fixa litte fler bilder sen.. Kan ju va kul o se litte hur det ser ut iallafall!

Vardagsrummet, en litten del av det iaf :)


Köksfönstret! :)


Litte dekorationer på köksbordet! ^^


Ja, det var en liten del av det iallafall, måste försöka komma ihåg o uppdatera litte oftare bara!

Ta hand om er/ JenniferEmmaMaria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0