Pååååsk (:

-Helluhellu!

Ja, idag vare påskmat hemma hos mamma&pappa som väntade! Skulle dit ve 2 så innan dä så va jag iväg till Maxi och köpte ett påskägg till min lillasyster med litte småsaker i , sen åkte jag och hämtade henne hos en kompis så plockade jag upp älsklingen hemma sen åkte vi till mamma och pappa. Där väntade masssa god mat och som vanligt så äter man så man knappt orkar ställa sej upp för att dä ä så gött ^^ menmen , sen när vi ätit så satt vi o prata massa sen böörjade vi måla påskbrev allihop utom pappa som låg o söv i soffan, haha!
Sen så gick vi ut en sväng, spelade litte fotboll o så där sen åkte vi hemåt igen, så nu sitter jag här ve datorn o typ går lös för att Spotify inte vill som jag vill ^^

Glömde tyvärr kameran hemma så tog inga kort :/


 
Syskonen (:


/JenniferEmmaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0