Trötttt..

-Hejhallå!
Sitter här o lyssnar på Spotify o klickar runt litte på Facebook, kul elller? haha!
Nää men har inte så mkt att göra, kör ju natt på flisbilen den här veckan så har ju rätt så nyss gått upp om man säger så. Slutade ve halv 3 imorse, o igår morse slutade jag halv 4 :)
Sitter o äter litte marknads nougat som jag köpte igår på vårmarknaden i Kristinehamn, köpte även ett linne som jag tänkte slänga upp en bild på nu :)

Linnet ser ni här, 60kr kostade det :)



Nää kanske dags att ladda upp för ännu en natt bakom ratten!

/JenniferEmmaMaria/ ^^



Kommentarer
Postat av: Sophie - miss Trucker ☆

Hellu! (:

Kommer bli ett långt svar detta x)

Jag köpte på apoteket, men jag skulle råda dej o köpa på hälsobutiken i stan, Hälsokraft heter de nog, billigare där. Tror att de kostade ca 160kr för 500ml.



Du använder ungefär en klick som en 5kr (fast att de ser jätte lite ut) och fördelar så jämt som möjligt i hårbotten o massera in. Ska va i minst ca 30min (går att ha över natten också). Sen tvättar du håret som vanligt fast att du använder schampo 2ggr och NOGA, så de försvinner helt. Använd 1-3 ggr/vecka =)



Tror jag fick med allt, annars får du väl fråga igen ;)

Puss!

2012-05-10 @ 14:39:20
URL: http://sophiemargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0