Godmorgon <3

Godmorgon!
Nu sitter jag här framför datorn o kikar litte på både bloglovin o facebook :) Jag ä ändå rätt så pigg, slutade ve 2 inatt för då var min körtid slut, då vare bara åka hem o sova härligt!
Idag har jag inte så mkt planerat mer än att dra iväg te gymmet innan jobbet , funkar ju inte att lata sej jämt :D Sen så ska jag ner till granngården här i Kristinehamn för att kolla en grej oxå :) Sen så blir dä hem o äta o bara vänta på att telefonen ringer så äre bara dra iväg sen (:
Vad har ni för planer för dagen då? :)
Jusst ja, nån som har nått bra tips på vad jag kan köpa te min kära pappa på hans 49 års dag som ä nu i september, har litte smått idétorka! Kom gärna mä tips =)
Dä va nog bra att bloggen fick ligga nere en stund trorja för nu äre verkligen kul att blogga igen! :D
 
Ha det fint, puss!/JenniferEmmaMaria
 
 
Liiitte småtrött tjej från inatt när jag kom hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0