Godmorgon

Godmorgon :)
Sitter här framför datorn mä en kopp varm choklad & rostade smörgåsar mä hallonsylt på.. Mys :)
Kom hem ve 2 inatt igen, cyklade hem inatt rätt så gött men blåste litte kallt när man kom upp i fart så att säja ;)
Men igår körde jag iallafall 2 lass te skoghall och ett lass te bäckhammar mä flis.
Nu sitter jag iallafall här o laddar upp för att cykla te gymmet o köra stenhårt, hehe ^^
Idag tror jag att jag ska köra Biceps + axlar och kondition, får se hut mycket jag hinner men jag lär ju inte hinna mer av att sitta ve datorn o dryga men jag ska strax dra :)
Jahaja idag äre torsdag o sista nattskiftet för veckan och häljen står för dörren, har int mycket inplanerat men imorn ska jag och mamma försöka att sy litte på våran nya symaskin, dä kan ju bli spännande ^^ haha!  
Nä, nu måste jag kila skriver mer sen!
 
Pussss/JenniferEmmaMaria
 



Kommentarer
Postat av: Sophie - miss Trucker ☆

Ja, de gäller o klä sig ordentligt nu, eller så cyklar du för fort ;) höhö! <3

Svar: haha hade fliströja på mej så ja cykla nog för fort ;)) <3
Jennifer Johnsson

2012-08-30 @ 18:49:59
URL: http://sophiemargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0