Ikea

Heej!
Blev en, lyckad tur till ikea , så nu ä man en symaskin rikare elr fattigare elr va man ska säga ;) hehe
nä men jag och mamma köpte den tillsammans eftersom ingen utav oss ä någon höjdare på att sy.
Men dä kan va kul att ha ifall man typ vill sy litte gardiner elr så te lägenheten , o sätta litte personlig prägel här hemma :) På ikea köpte jag även 2 st glas burkar plus dekorationer att fylla dom mä som jag ska ha i hyllorna på skirvbordet :)
Även litte annat smått och gött som typ gästhandukar te toaletten + 2 innerkuddar som jag ska sy fodral till tänkte jag, och tyg till dessa köpte jag i Kristinehamn på en litte sybod där. Så nu äre bara att packa upp symaskin o sätta igång! ^^
Men dä ä väl strax dags att cykla iväg te jobbet oxå, Peter ringer väl snart o vill göra skiftbyte.. Så nu ska jag fixa iordning litte mat m.m. o sen ladda upp för att ratta FH12 igen ;)
 
Men ni får ha dä så fint sålänge!
Puss/JenniferEmmaMaria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0