Häljen :)

Hejsansvejsan!
Sitter jusst nu i lastbilen i hasselfors och väntar på hjullastaren så jag kan få på ett flislass och sen vända nosen mot bäckhammar, men det står en annan bil här och lastar nu så jag får väl vänta tills han är klar :)
Annars då när jag är hemma så målar jag för fullt, ska försöka ha det någorlunda klart till häljen hoppas jag :D var ju i charlottenberg i häljas o körpte ännu mera inredningssaker så nästan allt det gamla i varddagsrummet ska bort utom sofforna och skrivbordet som är nytt och tv:n ska oxå vara kvar :) så det blir nog superbra tillslut :)
Förresten så tillbringade jag och min älskling häljen uppe i Arvika hos våra kära vänner Joel och Martin , så på lördag eftermiddag när vi kom upp dit så drog vi och bowlade i 2 timmar sen så gjorde vi tacos o massa mys sen på söndagen blev det shopping i Charlotteberg men nu ska jag dra o lasta skriver mer sen! :)
Puss!/JenniferEmmaMaria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0