Längesen.. igen

Hejhej!
Bloggen har blivit lite lidande nu för att jag har vart för lat för att sätta mej vid datorn och jag har inte kunnat loggat in på blogg.se på mobilen heller, vet inte varför..
Men jag lever iallafall och mår bra, i häljen så var vi på kräftskiva hos min moster, jättetrevligt, vill tacka alla inblandade :)
Det är ju även en ny vecka nu, en ny vecka bestående av nattskift på flisbilen igen skönt :)
 
Men hinner inte blogga mer nu, slänger in 2 bilder från igårkväll när jag jobbade :)
 


 
Puss!/JenniferEmmaMaria

Kommentarer
Postat av: Supermackan!!!

Skärpning på bloggandet...vi som notoriskt följer dig på dina upptåg, vi vill inte veta av nått slarv!! :) (fin lastbil föresten....)

Svar: haha, men MArkus..... ^^ ja min lastbiil ä så möe finer än din ;)
Jennifer Johnsson

2012-09-20 @ 20:58:09
Postat av: Supermackan!!!

Njaa....

2012-09-26 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0