Mina fynd på oxhälja -12 :)

Hejsansvejsan!
Nu har jag tagit tag i o fota grejorna jag köpte på Oxhälja iår som nu förövrigt ä över bara ett år kvar till nästa ;)
Näj, men dä ä så sjukt stort o dä finns så mycket grejer så man orkar ju inte kolla på allt men lite fick jag med mej hem iallafall.. Tror jag kom ihåg allt, kan hända att jag missat något men då får jag ta det i efterhand.
 
Kan väl passa på o prata om vad jag har hunnit gjort nu på morgonen inte alls mycket roligt men jag gick upp ca halv 10, gick ju o la mej 01:30 igår natt för att vända rätt dygnet för nattskift igen ^^
Men när jag gick upp så började jag med att bädda sängen, sen så vek jag in den mesta av tvätten vi tvättade igår, har litte kvar men det tar jag när jag bloggat klart, sen så plockade jag ur diskmaskinen o sen i med ny disk, sen så typ torkade jag av spisen o bänken o litte småfix o plock :) Spännade va? ;)
Nejmen nu till liite roligare grejer va? :D
 
 
 
 
 
Pussss/JenniferEmmaMaria

Kommentarer
Postat av: Supermackan!!

Du kanske skulle ta o kalla bloggen för Jennifers städ blogg??, hehe...köpte du inge godis på Oxhälja?? :D

Svar: haha, kuul Marcus.. haha, jo klart jag gjorde standard ju :D
Jennifer Johnsson

2012-09-05 @ 12:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0