Sällskap igår :)

hejhallå finisar!
Har typ jämt kleve upp nu för att körde ju natt igår, fasst jag började 12 på dagen så att jag kom hem rätt tidigt ändå, men igår hade jag sällskap med mej i lastbilen i form av min bästa kompis Ribban.
Så efter vi kom hem och hade parkerat lastbilen ve 23 igår så drog vi till mcdonalds här i Kristinehamn och typ åt mat och glass o massa gött, sen så drog vi ``raggen`` runt Kristinehamn sen en snabbis ut på A9 o drog nåra varv mä 240:in ute på grusplan där... ^^ haha , sen drog vi hem och sov :)
Nu åkte Rebecca hem tyvärr :( Men då ska jag passa på att åka och handla så jag kan göra matlåda :)
 
Men det var iallafall superskoj igår, tack Ribban, JagÄlskarDej :)<3
 
Puss!/JenniferEmmaMaria
 
Min darling detta ^^

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0