soffmys

Gokväll!
Sitter jusst nu i soffan o myser mä älsklingen min, har även en hundvalp här oxå som har kvällsbus ryck ^^
Vi sitter o kollar på X-factor typ repris från dä gångna året eller ngt? :)
Har litte halvt matkoma oxå för att idag har jag nämligen varit så duktig så till middag lagade jag hemma gjorda pannbiffar med hemma gjort potatismos till :) Blev sjukt gott om jag får säga det själv ;)

Jahapp imorn äre väl bara ladda upp för jobb igen nu då :) har varit sjukt skönt med långledigt nu ett tag :) Men denna vecka är det nattskift som gäller så slipper gå upp tidigt iallafall..
Nää gud nu får jag panik måste springa o byta om te mysbyxor nu, har ju haft jeans hela dagen ^^
Men nu får ha det så fint och sova gott så hörs vi imorron! :)

Puss/JenniferEmmaMaria



ps: lägger in litte bilder från när vi sköt in det nya året mä raketer igår oxå :) Vill passa på att tacka alla som var med o bidrog till en fin nyår oxå!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0